vampirelove

Alla inlägg under maj 2011

Av vampirelove - 15 maj 2011 23:21

Några bilder på Nina från The Perks Of Being A Wallflower.


bildkälla


Av vampirelove - 15 maj 2011 11:35

Här är vår underbara Nina, ottagad men ändå lika söt och fin.


 

  

 

       

      


Mer bilder av Nina kommer imon!

Av vampirelove - 15 maj 2011 10:42

Paul Wesley kommer vara med i den kommande filmen The Baytown Disco.


Filmen, regisserad av Barry Battles,  dem kommer filma in den i Louisiana. "The Baytown Disco" fokuserar på tre bröder som accepterar att hjälpa en kvinna att sänka sitt barn till missbrukande förälder. Men situationen är komplicerad när saker inte är som de verkar.Manuste av Battles och Griffin Hood, var på den svarta listan över 2009's projekt, är inte producerat i Hollywood. Wesley är mest känd för sin roll som Stefan Salvatore CW-serien "Vampire Diaries." Han hade också mycket små roller i "24", "Army Wives" och "O.C." m.m

Filmen säs att vara en action,komedi. Andra skådespelare som också ska vara med är: Eva Longoria ("Desperate Housewives"), Meagan Good ("The Unborn"), Emmanuelle Chriqui ("Entourage") och Billy Bob Thornton ("Monster's Ball", "Faster") .


källa


Av vampirelove - 15 maj 2011 01:35

Den 11 maj var Candice, Michael och David Anders var Zach  tillsammans på premiären av Skateland i Hollydwood 001.jpg

004.jpg

005.jpg

006.jpg


bildkälla


Av vampirelove - 15 maj 2011 01:16

Här är en sneak peak på Honey 2 som Katherine Graham kommer spela huvudrollen i. Filmen kommer ut den 10juni 2011 i USA :)


källa


Av vampirelove - 15 maj 2011 00:56

Tänk om vi kommer få se vår underbara Vicki mer i sösong 3 :) Här är en intervju med Kayla Ewell (Vicki) från TVLINE

 

TVLINE  Det var så trevli att se di tillbaka i Vampire Diaries! Hur känner du dig om din stor avkastning?
Det var en underbar överraskning att kunna gå tillbaka till ett avsnitt. Jag älskar Atlanta, så det var kul att vara tillbaka i staden. [På torsdag kväll] hade vi en wrap part under finalen och den andra Malese [Jow, som spelar Anna] och jag dök upp på skärmen, alla skrek och klappade - det var en rolig stund som alla på insidan av showen fick att dela tillsammans.

 

TVLINE | Julie Plec berättade att Vicki och Anna avkastning var i författarnas

medvetande hela säsongen. När fick du veta, och hur mycket märker fick du innan du beger dig tillbaka till Mystic Falls?

Det var faktiskt inte mycket om alls. Det roliga historien är att jag fick ett samtal om det på April Fool's Day, så när mina agenter och chef ringde mig, jag bara väntade på dem att berätta för mig att de skojade.Jag tänkte att det var det grymmaste skämt någon någonsin hade lurat mig med. Men det slutade med att verkliga och var det coolaste som någonsin hänt.


TVLINE | Vad var din reaktion när jag läste finalen script?

Det var galen för att få det manus och läste det. Jag var lika chockad som alla tittare.


TVLINE | Hur fick du närmar dig spela Vicki den här gången?

Det var en sådan mystisk scen, och du fick mycket lite kunskap om vad som exakt hände.


Läs hela intervjun HÄR

Av vampirelove - 14 maj 2011 13:59

Varning för stora SPOILER för er som föjer i Svensk takt!

   Jag satt hel spänd hela avsnittet! Jag tyckte verkligen synd om Stefan han klarade av att drycka blod men för Klause var det inte tillräcklig.Stefan ville verkligen göra allt för Damon's skull. Men vad gjorde Elena... varför skulle hon kyssa Damon, jag hoppas att kyssen inte betyder så mycket som Elena's kyssar gör med Stefan. Alla Delena fan måste ljuvla nu :) Ja ville verkligen inte att Damon skulle dö men det ska inte heller betyda att det blir Damon och Elena. Och vad kommer hända med Stefan?? kommer han följa med Klause från Mystic Fall??

Och Elijah som i slutändan litade på Klause, slutade upp död...

 Alaric är riktigt stark som orkar att bry sig om Damon med tanke på att det var lite Damon fel att Jenna dog eftersom att Klause hade använt Caroline annars... undrar om Carol vet om vilka som är vampyrer i Mystic Falls??

 Sheriff Forbes klantade verkligen till det för det var hon som i början låste in Alaric och släppte ut Damon. Hon dödade även Jeremy... Vår älskade Bonnie som än en gång rädda dagen lyckade rädda livet på Jeremy, men under Bonnies räddning sa häxorna till hennea att han skulle få konsekvenser i hans liv... Och vissa tecken har redan börjat vissa sig för han kunde se Vicki och Anna. Vad ska det betyda??kommer han kunna se spöken??Kanske han kommer få se Jenna igen??

Jag hoppas faktiskt på att Alaric kommer ta föräldrar rollen för Elena och Jeremy han hade verkligen passat som de :)Vad tror ni kommer hända med Katherin?? jag har faktiskt ingen anning vad jag tror kommer hända...Förhoppningsvis kommer Sheriff Forbes klara att hanter sanningen med att Caroline är vampyr, för hon är ju trorts allt hennes barn.

Eftersom 3:e säsongen är "året med orginalen" så måste ju någon föra tillbaka Elijah och hans bröder...Jag undrar vad vi har att vänta oss för säsong 3??

 Om jag ska säga vad jag tyckte om säsongs finalen så tyckte jag inte den var överdrivet bra faktiskt men jag tror dels det beror på Delena scenerna för jag har aldrig dirket varit redo för det ska hända något mellan dem eftersom jag håller på Stelena, men jag hade aldrig kunnat tänka mig att se Damon död i serien.

        

     

                   

Alla frågetecken som jag kommer på för tillfället:

*vad kommer hända med Stefan??

*kommer Stefan följa med Klause från Mystic Fall??

*vet Carol om vilka som är vampyrer??

*kommer sheriff Forbes hålla vampyrerna hemligt??

*kommer vi få se mer utav Delena??

*isåfall vad kommer hända med Stelena??

*vad tror ni Katherin kommer ta vägen eller vad kommer hon göra??

*vad kommer hända med Jeremy??

*kommer Bonnie också få konsekvenser i sitt liv??

*hur kommer Alaric ta allting??


bildkälla

Presentation


Välkommen till VampireLove!den här bloggen handlar om allt inom Vampire Diaries,Twilight,Vampire Academy,True Blood och The House Of Night

Fråga mig

52 besvarade frågor

Arkiv

Sök i bloggen

OBS!

Om ni kopierar eller tar något från bloggen så från ni länka bloggen eller skriva källa.

Tack!

Omröstning

Vem röstar ni på TeenChoiceAwards i kategorin Best Villain?
 Ian Somerhalder (Damon)
 Joseph Morgan (Klause)
 Någon annan

Kategorier

Senaste inläggen

Veckans vidio

Aktuellt

The Vampire Diaries

   Abduction

   Love Marriage Wedding

  

The Killing Game

  

Honey 2

 

 

 

15 september

Det offeciella datumet för Vampire Diaries säsong 3 är 15 september.

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20
21
22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Maj 2011 >>>

TVD spel

 

Tidigare år

Länkbyten

             

Förjer du i Amarikansk takt se här!

Källor

                                      

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards