vampirelove

Alla inlägg den 6 maj 2011

Av vampirelove - 6 maj 2011 21:15

Här får ni som följer Vampire Diaries i svensk takt en trailer och en smygtitt till nästa veckans avsnitt :)


smygtitt

Av vampirelove - 6 maj 2011 21:00

 

OMG vilken avsnitt jag vet inte ens vad jag ska börja det är så mycket så går runt i huvudet just nu! Jag menar Isobel är tillbaka och visade sig för Jenna. Hon vissar sin bästa sida för Elena. en det förklara en hel del varför hon gjorde så hon gjorde om hon hade blivit tillsagd att hitta månstenen och Katherin, sedan ta livet av sig! Jag började faktiskt gilla Isobel när hon vissade att hon brydde sig om Elena! Starkas Jenna alla har ljugit för henne, hoppas verkligen hon kommer komma tillbaka! Undrar igentligen vad det var som hände med Bonnie i huset där häxorna var dödade, det måste ju finnas något annat sätt att döda Klause på för Bonnie kan inte riskera sitt liv för Elena eller fall inte enligt Jeremy. Mellan Damon och Elena börjar scenerna bli epic! Det finns så mycket mer som bara snurrar runt i mitt huvud nu och jag vet inte vad jag ska skriva för känns som allt bara blir en ända röra! Det största frågetecknet är vad kommer hända med Katherin nu när Klause har henne, det första jag tänkte när jag såg trollkarlen hålla händerna över Alaric huvud var att dem skulle döda han och använda blodet till något men nu när Klause är i Alaric kropp kommer Alaric dö eller kommer han gå med Klause eller kommer han ens överleva allting???


               



Av vampirelove - 6 maj 2011 20:49

Här är trailer för nästa veckan avsnitt för er som följer i Amrikansk takt! Ni som följer i Svensk takt bör inte se trailern. Nu är det bara säsongs finalen kvar... hur kommer vi klara oss tills säsong 3 börjar...


uppdateringar från The Sun Also Rises kommer senare :)

Presentation


Välkommen till VampireLove!den här bloggen handlar om allt inom Vampire Diaries,Twilight,Vampire Academy,True Blood och The House Of Night

Fråga mig

52 besvarade frågor

Arkiv

Sök i bloggen

OBS!

Om ni kopierar eller tar något från bloggen så från ni länka bloggen eller skriva källa.

Tack!

Omröstning

Vem röstar ni på TeenChoiceAwards i kategorin Best Villain?
 Ian Somerhalder (Damon)
 Joseph Morgan (Klause)
 Någon annan

Kategorier

Senaste inläggen

Veckans vidio

Aktuellt

The Vampire Diaries

   Abduction

   Love Marriage Wedding

  

The Killing Game

  

Honey 2

 

 

 

15 september

Det offeciella datumet för Vampire Diaries säsong 3 är 15 september.

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20
21
22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Maj 2011 >>>

TVD spel

 

Tidigare år

Länkbyten

             

Förjer du i Amarikansk takt se här!

Källor

                                      

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards