vampirelove

Alla inlägg under april 2011

Av vampirelove - 10 april 2011 14:40

Hejj när jag startade denna bloggen nämde jag att jag har haft en hemsida om vampire diaries anledningen att jag la ner den hemsidan var att det var någon som kom in på den och saboterade den med virus. Men en sak jag la upp på hemsidan var avsnitten i amerikansk takt så att man kunde titta på hemsidan. så nu har jag lagt till det på bloggen så dem som vill kan titta på det här på bloggen.



om ni vill se avsnittet i störe bild klicka HÄR

Av vampirelove - 10 april 2011 14:30

Nu är det ny omröstning så rösta gärna! på den gamla omröstningen så visade den att ni ville att jag skulle skriva mer om Vampire Academy och house of the night och även vampire diaries. Så jag ska nu försöka skriva mer om det ni hade röstat på.

Av vampirelove - 10 april 2011 14:30

Nu har du chanse att vinna första sösongen av Vampire Diaries!

  

 

För att vara med och tävla kopira då denna bilden och lägg in den på din blogg, kommentrar eller mail mig sedan. Kom ihåg att skriva bloggadress och du mailar mig, och du som kommenterar får skriva i bloggadress och mailadress!

 

Eftersom det här är min första tävling som håller i på denna blogg så lottar jag ut en vinnare men det kommer nog ändras till nästa tävling!

 

Sista chancen är på Tisadg kväll klockan 00.00 så passa på!

 

Vinnaren kommer komma ut på torsdag klockna 14.00, jag kommer maila den som vann och även lägga ut det på bloggen, jag behöver inte lägga ut vinnaren bloggadress om den inte vill det men då får den skriva att den vill vara anonym!

 

Mail adress:question@live.se

 


Av vampirelove - 10 april 2011 13:46

www.twovampires.blogg.se kan man nu läsa deras The Vampire Diaries Fanfic kapitel 1 den är hur bra som helst! så gå gärna in och läs den.


klicka HÄR om ni vill läsa

 

Av vampirelove - 10 april 2011 10:33

Här kommer citat från fredagens avsnitt för dem som följer i svensk takt!



 

Elijah: You don’t really have to be jealous. I don’t pursue younger women. It’s a joke, Ric, lighten up.



__________________________________________________________________________



 Stefan: Are you actually going to be careful for once?
Damon: Yes, I’ve become you. How tragic for both of us. Gotta run. Have a murder to plan. Busy day.

  

__________________________________________________________________________

 

Damon: You get anything out of Elijah?
Alaric: No, it was boring. Of course, Jenna thinks he’s charming.

Damon: You sound a bit jealous. Does he sound a bit jealous? 

Andie: You kind of do. 

 

____________________________________________________________________________

Damon: So, let me guess. In addition to the moonstone, the doppelganger, the lion, the witch and the wardrobe, you need to find this witch burial ground?
Elijah: Because I feel as though we’ve grown so close, Damon, I’ll tell you. Yes. Do you know where it is?
Damon: Maybe. Tell me why it’s so important.

Elijah: We’re not that close. 

    

___________________________________________________________________________



Damon: It seems like she’s had a change in attitude. How did you get through to her?
Stefan: I told her a little story about when I was making the wrong decisions and someone showed me there was a better way.

  Damon: Lexi.
Stefan: Yeah, you remember her?

  __________________________________________________________________________

 

Katherine: Hello, Damon. Hey, do you have a robe?
Damon: How did you get out of there?
Katherine: I knew that if I begged you not to kill Elijah that’s exactly what you’d do. Need a little fact? The Originals can compel other vampires, but, as soon as they die, the compulsion wears off.

 Damon: And you knew that?
Katherine: Yes, and I’m still here. I’m gonna help you. So, do you have that robe?

  

Presentation


Välkommen till VampireLove!den här bloggen handlar om allt inom Vampire Diaries,Twilight,Vampire Academy,True Blood och The House Of Night

Fråga mig

52 besvarade frågor

Arkiv

Sök i bloggen

OBS!

Om ni kopierar eller tar något från bloggen så från ni länka bloggen eller skriva källa.

Tack!

Omröstning

Vem röstar ni på TeenChoiceAwards i kategorin Best Villain?
 Ian Somerhalder (Damon)
 Joseph Morgan (Klause)
 Någon annan

Kategorier

Senaste inläggen

Veckans vidio

Aktuellt

The Vampire Diaries

   Abduction

   Love Marriage Wedding

  

The Killing Game

  

Honey 2

 

 

 

15 september

Det offeciella datumet för Vampire Diaries säsong 3 är 15 september.

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5
6
7 8 9 10
11
12
13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30
<<< April 2011 >>>

TVD spel

 

Länkbyten

             

Förjer du i Amarikansk takt se här!

Källor

                                      

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards