vampirelove

Alla inlägg den 10 april 2011

Av vampirelove - 10 april 2011 18:56

Känns som det har blivit lite mycket information på sista tiden men har märkt att bilderna tar lånt tid att komma upp, jag vet inte om det är för den nya datorn eller om det pga bilderna tar för mycket minne. Så var snälla och kommentera om det tar för lång tid! ska försöka fixa det.

Det var någon som hade frågat vrf det står om skådespelarn i t ex kategorin Twilight sagan är det bara för att skådespelaren är med i filmen. Men kommentera om ni vill att jag ska ändra på det!


Kommentera om det är något ni undrar eller om ni tycker jag ska äbdra på något.

Av vampirelove - 10 april 2011 14:40

Hejj när jag startade denna bloggen nämde jag att jag har haft en hemsida om vampire diaries anledningen att jag la ner den hemsidan var att det var någon som kom in på den och saboterade den med virus. Men en sak jag la upp på hemsidan var avsnitten i amerikansk takt så att man kunde titta på hemsidan. så nu har jag lagt till det på bloggen så dem som vill kan titta på det här på bloggen.



om ni vill se avsnittet i störe bild klicka HÄR

Av vampirelove - 10 april 2011 14:30

Nu är det ny omröstning så rösta gärna! på den gamla omröstningen så visade den att ni ville att jag skulle skriva mer om Vampire Academy och house of the night och även vampire diaries. Så jag ska nu försöka skriva mer om det ni hade röstat på.

Av vampirelove - 10 april 2011 14:30

Nu har du chanse att vinna första sösongen av Vampire Diaries!

  

 

För att vara med och tävla kopira då denna bilden och lägg in den på din blogg, kommentrar eller mail mig sedan. Kom ihåg att skriva bloggadress och du mailar mig, och du som kommenterar får skriva i bloggadress och mailadress!

 

Eftersom det här är min första tävling som håller i på denna blogg så lottar jag ut en vinnare men det kommer nog ändras till nästa tävling!

 

Sista chancen är på Tisadg kväll klockan 00.00 så passa på!

 

Vinnaren kommer komma ut på torsdag klockna 14.00, jag kommer maila den som vann och även lägga ut det på bloggen, jag behöver inte lägga ut vinnaren bloggadress om den inte vill det men då får den skriva att den vill vara anonym!

 

Mail adress:question@live.se

 


Presentation


Välkommen till VampireLove!den här bloggen handlar om allt inom Vampire Diaries,Twilight,Vampire Academy,True Blood och The House Of Night

Fråga mig

52 besvarade frågor

Arkiv

Sök i bloggen

OBS!

Om ni kopierar eller tar något från bloggen så från ni länka bloggen eller skriva källa.

Tack!

Omröstning

Vem röstar ni på TeenChoiceAwards i kategorin Best Villain?
 Ian Somerhalder (Damon)
 Joseph Morgan (Klause)
 Någon annan

Kategorier

Senaste inläggen

Veckans vidio

Aktuellt

The Vampire Diaries

   Abduction

   Love Marriage Wedding

  

The Killing Game

  

Honey 2

 

 

 

15 september

Det offeciella datumet för Vampire Diaries säsong 3 är 15 september.

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5
6
7 8 9 10
11
12
13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30
<<< April 2011 >>>

TVD spel

 

Tidigare år

Länkbyten

             

Förjer du i Amarikansk takt se här!

Källor

                                      

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards