vampirelove

Alla inlägg den 19 juni 2011

Av vampirelove - 19 juni 2011 11:23

Vill tipa som en grymt bra blogg som skapades den 17 juni hon som håller bloggen heter Lisa och är även med och bloggar på TwoVampires.blogg.se . Bloggen handlar om allt inom Vampire Academy, jag är riktigt glad att hon skapade den för är ett stort fan av Vampire Academy :D


Du kan hitta bloggen här: 

www.VampireAcademyDaily.blogg.se


Av vampirelove - 19 juni 2011 11:10

Kan inte riktigt bestämma mig vilken header jag ska ha, det hade vart jätte snällt om ni kunde hjälpa mig :)

   

tycker ni jag ska ha första, andra eller tycker ni jag ska göra om en helt och hållet, isåfall vad ska den andra bilden föreställa?


Hade vart jätte snällt om ni hade kunat säa vad ni tycker :)


Av vampirelove - 19 juni 2011 10:25

Designen är inte klar än men eftersom nu är det baradetaljer som är kvar så låste jag upp bloggen. Tyvärr så fick det bli grå bakgrund igen för kom inte på några bättre idé. Säg till om ni tycker någon annan färg skulle passa bättre, eller om det är någon som ni skulle vilja att jag ska ändra på.


Nu ska jga också börja skriva om True Blood igen fast kommer dock inte skriva recensioner om varje avsnitt som jag gör av Vampire Diaries. Jag ska skirva mycket mer om Vampire Academy och House of Night, det har ju inte vart så många inlägg om dem.


Imorgon morgon när designen skall vara helt klart ska jag börja skriva om en speciel person varje vecka, eftersom det är sommarlov ska jag passa på attt skriva lite mer. Uppdateringarna kommer handla om att möjligt men det kommer vara lite extre inlägg om just den personen som veckan handlar om.


Jag startar även en frågestund om några dagar fast det kommer komma mer info om senare.


Länkbyte om någon skulle vilja göra länkbyte är det bara att kommentera detta inlägget.


Denna vecka kommer jag skirva om Nina Dobrev.


Vecka 25:Nina Dobrev

Vecka 26:Kristen Stewart

Vecka 27:Kellan Lutz

Vecka 28:Taylor Lautner

Vecka 29:Katharina Graham

Vecka 30:Ian Somerhalder

Vecka 31:Robert Pattinson

Vecka 32: Asheley Greene

Vecka 33:Paul Wesley
Vecka 34:Steven R McQueen


Jag kommer börja offecielt att uppdater om alla möjliga saker imon för nu är  det ganska många detaljer kvar att fixa.

 


Presentation


Välkommen till VampireLove!den här bloggen handlar om allt inom Vampire Diaries,Twilight,Vampire Academy,True Blood och The House Of Night

Fråga mig

52 besvarade frågor

Arkiv

Sök i bloggen

OBS!

Om ni kopierar eller tar något från bloggen så från ni länka bloggen eller skriva källa.

Tack!

Omröstning

Vem röstar ni på TeenChoiceAwards i kategorin Best Villain?
 Ian Somerhalder (Damon)
 Joseph Morgan (Klause)
 Någon annan

Kategorier

Senaste inläggen

Veckans vidio

Aktuellt

The Vampire Diaries

   Abduction

   Love Marriage Wedding

  

The Killing Game

  

Honey 2

 

 

 

15 september

Det offeciella datumet för Vampire Diaries säsong 3 är 15 september.

Kalender

Ti On To Fr
    1 2
3
4 5
6 7 8 9 10
11
12
13
14
15
16
17
18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29
30
<<< Juni 2011 >>>

TVD spel

 

Tidigare år

Länkbyten

             

Förjer du i Amarikansk takt se här!

Källor

                                      

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards