vampirelove

Alla inlägg den 12 november 2011

Av vampirelove - 12 november 2011 03:46

Som några kanske har märkt går det inte att gå in på VampireWeb anledningen vet jag faktiskt inte men jag har tagit kontakt med blogg.se och dem skulle försöka ta tag i problemet. För tillfället ska jag låta dem ta tag i saken och fixa bloggen så fort som möjligt, jag kommer däremot börja blogga här ett tag om det tar för lång tid. För tillfället hoppas jag att det fixas så fort som möjligt.



kontakta mig om det är något vampireweb@live.se

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Välkommen till VampireLove!den här bloggen handlar om allt inom Vampire Diaries,Twilight,Vampire Academy,True Blood och The House Of Night

Fråga mig

52 besvarade frågor

Arkiv

Sök i bloggen

OBS!

Om ni kopierar eller tar något från bloggen så från ni länka bloggen eller skriva källa.

Tack!

Omröstning

Vem röstar ni på TeenChoiceAwards i kategorin Best Villain?
 Ian Somerhalder (Damon)
 Joseph Morgan (Klause)
 Någon annan

Kategorier

Senaste inläggen

Veckans vidio

Aktuellt

The Vampire Diaries

   Abduction

   Love Marriage Wedding

  

The Killing Game

  

Honey 2

 

 

 

15 september

Det offeciella datumet för Vampire Diaries säsong 3 är 15 september.

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2011
>>>

TVD spel

 

Länkbyten

             

Förjer du i Amarikansk takt se här!

Källor

                                      

Länkar


Skapa flashcards